czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie - Grudzień 2015, Prolog, Rok 2015

Drodzy czytelnicy!
     Zacznijmy od statystyki grudniowej. Ten miesiąc był naprawdę wspaniały. W ciągu tych 31 dni wyświetliliście bloga 760 razy, a liczba komentarzy zwiększyła się o 6. Jest to dla mnie w stu procentach zadowalający wynik. Rekordowym dniem, stał się 10.12.2015, kiedy to odwiedziliście tę stronę 143 razy! Nie wyobrażacie sobie, jakie emocje towarzyszyły mi, gdy ujrzałam, że jest już Was pół tysiąca.
     Przejdźmy do podsumowania prologu. Zdecydowałam, że po zakończeniu pierwszego roku w Hogwarcie, nie będę opisywać każdego kolejnego, ponieważ w końcu zabrakłoby mi i pomysłów, i weny, choć mam ich mnóstwo. Postanowiłam wszystko co wymyśliłam opowiedzieć w trakcie piątej klasy, dzięki czemu historia będzie bardziej dynamiczna, ciekawa i liczę, że nie raz was zaskoczę.
Zmienił się, jak pewnie zauważyliście wygląd bloga. Mi się on osobiście bardzo podoba, ale chętnie poczytam też Wasze opinie. Ulepszona została także nawigacja po stronie - dodałam menu ze spisem treści. Uważam, że dodało to stronie przejrzystości. Już jutro pierwszy rozdział opowiadania!
     Na zakończenie pragnę podsumować rok 2015. Chociaż bloga założyłam dopiero pod koniec listopada, to udało mi się uzyskać prawie 1000 wyświetleń, a dokładniej to 957. Z całego serca Wam za to dziękuję <3 Życzę Wam, świetnej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!
Do zobaczenia czytelnicy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz