piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie - Czerwiec 2016

Liczba wyświetleń w miesiącu: 125 (mimo, że w tym miesiącu nie pojawił się ani jeden rozdział)
Łączna liczba wyświetleń: 4949
Najczęściej wyświetlany post: Podsumowanie - Kwiecień i Maj 2016
Liczba komentarzy w tym miesiącu: 2
Liczba komentarzy łącznie: 144
Najlepszy dzień w miesiącu pod względem wyświetleń: 14 czerwca

Nie będę już przepraszać, bo nie ma sensu. Rozdział skończony w około 70%.
Napisze tylko jedno. Czekajcie, a będzie Wam dane. A jak już czekacie, to napiszcie mi o tym. Prawdę mówiąc, przydałoby mi się trochę motywacji, a najlepszą jej forma jest myśl, że wciąż tu jesteście. Mam nadzieję, że do zobaczenia na dniach.

PS: Ogromne brawa dla naszej reprezentacji. Byliście wspaniali, a o tym, kto wygrał to spotkanie zadecydowało zwykłe szczęście lub jego brak. Brawo!

2 komentarze:

  1. Ja byłam, jestem i będę! :) Życzę powodzenia z pisaniem rozdziału i tak wiem, że będzie wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń