poniedziałek, 30 listopada 2015

Podsumowanie - Listopad 2015

Hej!
     Dzisiaj jako, że kończy się listopad chciałbym podziękować Wam za to, że czytacie moje fanfiction :D
     Blog założyłam 23 listopada. Przez te osiem dni udało mi się napisać i wrzucić osiem rozdziałów, a Wy wyświetliliście tę stronę łącznie, już 173 razy i ta liczba ciągle rośnie ^^ Uważam to, za wspaniały wynik i z całego serca Wam za to dziękuję <3 Szczególne ukłony należą się Wam, za wczorajszy dzień (29 listopada), kiedy to w jeden dzień pomnożyliście prawie dwukrotnie łączną ilość wyświetleń z całego, ubiegłego tygodnia, odwiedzając bloga 66 razy w ciągu jednej doby! Gdy wieczorem to ujrzałam. uśmiech nie schodził mi z twarzy.
     Aby nie przedłużać, jeszcze raz stokrotne dzięki kieruję w Waszą stronę i zapraszam do czytania kolejnych postów :D
                                                                               /*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz