niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie - Styczeń 2016

Cześć!
                Już wcześniej wiedziałam, że mam wspaniałych czytelników, ale tym miesiącem, tylko utwierdziliście mnie w moim przekonaniu. Po tym, jak 24 stycznia dobiliście 70 wyświetleń jednego dnia, nie sądziłam, że do końca miesiąca uda wam się pobić ten rekord. No i się myliłam! Dzisiaj, około 16, na blogu pojawił się nowy rozdział i w ciągu OŚMIU GODZIN dobiliście 184 WYŚWIETLENIA, co bije wszystkie dotychczasowe wyniki! Dziękuję wam, naprawdę z całego serca Wam dziękuję <3 No dobrze, ale przejdźmy do styczniowych statystyk, które prezentują się następująco:
Liczba wyświetleń w tym miesiącu: 855
Łączna liczba wyświetleń: 1 875
Najczęściej wyświetlany post: Rozdział pierwszy
Łączna liczba komentarzy: 26
Liczba komentarzy w tym miesiącu: 16
                Szczególne podziękowania, należą Wam się za ten ostatni wynik, czyli 16 komentarzy w ciągu miesiąca. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ właśnie dzięki komentarzom angażujecie się w bloga i możemy razem tworzyć tę historię! Liczę, że w następnym podsumowaniu, będę mogła dziękować za jeszcze lepsze wyniki :D
                Na koniec przychodzę do Was z wesołą nowiną, a mianowicie, zaczęły mi się ferie, co oznacza więcej czasu na pisanie! :D Yay! ;)
                Nie mogłam wymarzyć sobie lepszych czytelników. Kocham Was. Nie zmieniajcie się. Dziękuję <3
Edit: Liczba wyświetleń dnia 31 stycznia 2015 osiągnęła magiczną sumę 261.
Edit 2: Przed chwilą stuknęły DWA TYSIĄCE WYŚWIETLEŃ! Dziękuje <3

6 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz.
    Pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiego województwa jesteś?
    Bo mnie się właśnie skończyły ferie :'(
    Małopolskie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ;( Po prawo jest napisane, że Warszawa, czyli mazowieckie :D

      Usuń
    2. Ale na telefonie nie widać :)

      Usuń
    3. Ok, nie wiedziałam :D

      Usuń